2010. január 1.

SPAR TESZTELÉS

Az újévet egy jó hírrel kezdem: a pályázatom elnyerte a Spar tetszését, így végül beválasztottak!!! Tesztelnem és beszámolót készítenem kellett a Spar laktózmentes tejéről. A részletekkel kapcsolatban lsd. a 2009. november 5-i bejegyzésemet.

Az alábbi értékelést valószínüleg hamarosan a http://www.hu.sparfreefrom.net/signup/blog.php -n is olvashatjátok.




"SPAR FREE FROM laktózmentes tej


Nagyon örültem, amikor tudomásomra jutott ezen termék létezése. Mint laktózérzékeny, minden újdonság, ami számomra is fogyasztható, az étkezési lehetőségek bővülését jelenti.

Miután olyan szerencsésnek tudhatom magam, hogy a pályázatom alapján beválasztottak a tesztelési programba, ahol a laktózmentes tejet kellett tesztelnem, két héten keresztül használtam és fogyasztottam minden, számomra ismert formájában.

A közelmúltban az 1,8%-os, téglatest formájú tejet használtam, a tesztprogram előtt az 1,6%-os zsírtartalmút, amelynek hosszúkásabb a doboza. Mindkettővel teljesen meg voltam elégedve. Ha választani kellene, a zsírosabb tejet valamiért még könnyebben emészthetőnek éreztem, és az íze is egy kicsit talán kellemesebb volt, de nincs számomra a kettő között nagy különbség.

A most tesztelt tej íze lágy, enyhén édeskés, mint általában a tejcukormentes tejeknek. Az állaga teljesen olyan, mint a normál tejé. Felhasználhatósága sokrétű.

A program ideje alatt az alábbi ételek elkészítésénél alkalmaztuk: besamel mártás, krémlevesek, császármorzsa, bejgli, turmixok. Kipróbáltam teához adva, reggel éhgyomorra müzlivel és gyümölcsökkel, kakaónak melegen és hidegen, és késő este magában hidegen és melegen is (ez számomra a legkritikusabb időszak emésztés szempontjából), egyetlen alkalommal sem voltak bélpanaszaim.

Mindkét termék doboza praktikus, mert visszazárható és a hűtőben el lehet fektetni bontás után is, nem szivárog ki belőle a tej.

Egyetlen dolog tesztelésére nem volt lehetőségem a rendelkezésemre álló idő rövidsége miatt, ez pedig a termék eltarthatósága. Most jóval a lejárata előtt felhasználtam az egész dobozzal, és szerencsére az ajánlott, bontás utáni 3-4 napon túl is gond nélkül fogyasztható volt.

Biztos vagyok benne, hogy fogom fogyasztani ezt a terméket és ajánlom majd tejcukorérzékeny társaimnak is. Mind az ízével, mind az állagával elégedett vagyok, az ára is igen kedvező.

Örömmel várjuk a további laktózmentes FREE FROM termékeket a jövőben is!

Budapest, 2009. december 30.


Üdvözlettel:


Ambrus Krisztina"

Nincsenek megjegyzések: