2012. február 29.

ÚJ LAKTÓZMENTES TERMÉKEK

A hétvégén végre eljutottam a Spar-ba és mondhatom, nem bántam meg, ugyanis a Spar mostmár saját készítésű, FreeFrom termékeinek választékát bővíti a túrórudijuk is! Megkóstoltam, nagyon finom!!! Eddig csak a Magic Milk-est ismertem, ez az új termék viszont olcsóbb, ha jól emlékszem 59 Ft darabja. 
Érdemes kipróbálni, semmi bajom nem lett tőle és nagyon jó ízű. Egyenlőre még csak natúr ízben láttam, nincs róla tudomásom, hogy lenne ízesített is. Meglátjuk, hátha a nem is olyan távoli jövőben :)



A másik dolog aminek nagyon megörültem, az pedig az, hogy mostmár óriási választék van a növényi tejtermékekből. A hétvégén egy nagy bioboltba is sikerült elmennem, és megrökönyödve láttam, hogy legalább 10 különböző cég kínálja állati tejmentes termékeit rizspudingtól kezdve zabtejszínhabon át mindenféle finomságot. Ennek nagyon örülök. Némi üröm az örömben az, hogy sajnos az áruk elég húzós, így igencsak szelektálni kell a kóstolásban...

Nincsenek megjegyzések: